satans stans

Snacka om att måndagar är en peak på besöksstatestiken :-)

Idag har jag plockat upp ett sprillans nytt raceking däck som jag beställde för ett tag sedan bara för att upptäcka att jag beställt ett 2,0 istället för ett 2.2. Attans! Då får jag åka omkring med lite mindre luftvolym då men samtidigt kanske jag sprar lite vikt. Typ 2-3 gram så där...
Jag var förbi cykelhandlaren och hällde i stans-gugga och sedan dess har jag pumpat det ca 5-6 gånger. Det pyser fortfarande ur en del porer i däcket. Får väl hälla i mer till helgen.

Idag var det rekordmånga deltagare på vuxenträningen i mtb. 19 stycken och då saknades ändå några namn som brukar vara där. Vi körde en hel del stig och avslutade med backträning vid sörby.
nu är det läggdax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback