MMA

Idag fick min present-cd gå för andra gången. 5x4 minuters intervaller som funkade okej men inte utmärkt. Har egentligen inget att säga mer om träningen.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt här i hemmet men Sara har dragit in nån riktig fighting-spirit här i hemmet. Just nu ser vi på extreme-chanel där det är nån slags MMA-gala. Undra hur länge det dröjer innan vi kör kampsport nånstans hon och jag. Senare ikväll var det ett program från Cape Epic oxå..Kan bli en sen kväll men jag är glad att vi båda slappar lite vid tv:n.

En halvslö dag på jobbet där det mesta har handlat om att förbereda inför morgondagen då det kommer 360kvm färdigt gräs "på rulle" sen skall massor av cykelställ gjutas då det kommer en betongbil nångång på förmiddagen. Som ett plus imorgon skall jag ta med en 200grams chokladkaka :-)
Det kan hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback