löpande cyklist

Idag kom jag hem efter jobbet och lade mig på golvet med fötterna på soffkanten. Arbetsdagen hade nämligen sett ut så här: Förmiddag blanda betong i balja med spade. Tungt men bra bål-och ryggträning. Eftermiddag: grävning av hål som skall gjutas imorgon vilket betyder att "någon" skall blanda betong även imorgon.
Jag var inte så sugen på att köra högintensiva intervaller men med lite choklad i kroppen och kramande på golvet med S så manande jag ut kroppen med löparskorna på. 4x4 blev det men jag upplevde inte att jag fick upp det där riktiga flåset som jag söker i 4orna. Men med tanke på utgångsläget är jag nöjd.
Efter det har jag fått iväg ovanligt många mail, servat 4 cyklar samt busat en hel del med katten.


Nu ligger de båda i sängen och väntar på deras "master" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback