Dubbelt upp

Skrev visst idag i ett sms:" Blir vi över 30 st på måndagsträningarna bjuder jag på tårta"
Nu utlovar jag följande: Om statestiken passerar 100 unika besökare någon dag här närmaste veckan så bjuder jag på nakenbilder. Eller tas det som ett hot?? 2 dagar i följd har det varit 96 st här..

Dagens träning Nr1
Joggade en timme med jobbarkompismats. Efter 45 minuter utbrast han " fan det ser så lätt ut för dig. Du bara studsar fram" Han hade rätt. Det funkade klockrent faktiskt. Trots att det inte varit stor prioritet på löpningen på sistonde så kändes det riktigt gött. Vi testade några främmande stigar mellan Glommanvägen, Norrköpingsvägen och Atlegrustagen. Det är ett stort myller av bra mtb-stigar där inne.

Dagens träning Nr. 2
Åkte förbi Willys och tog en kexchoklad och en drickyougurt. Sen hem och packade om väskan, tog en snabbdusch och stack till gymet. Där blev det ett kort intensivt benpass. Lite bröst, mage/bål han jag oxå med på den timme jag var där.
Det var verkligen länge sen jag gymmade och effekten har redan börjat smyga sig på. Är så där härligt matt nu. Sen är ju klockan över 22 oxå...
Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback