Triathlon & practical joke

Sitter och mår lite illa just nu. Är inte hungrig då jag har ätit massor idag men faktiskt ingenting efter den senaste träningen så det kanske är det som spökar.

Började dagen med gång, sen gym och nu ikväll har jag joggat 1 timme med jobbarkompismats. Nu är det redan sen kväll ( kl. är nu 20:32) och redan kl. 06:40 imorgon skall jag möta upp kollegan Martin för en rask och frisk morgonpromenad. Tror att det är promenaderna jag känner av i ryggen för dagen innan Wadköpingsloppet gjorde jag ju en längre promenad med stavar som satte sig ordentligt i ryggen och det har kommit smygande denna vecka oxå. Kanske får göra nån dags uppehåll med dem.

Jag gillar att skämta med folk. Jag gillar att skratta och att få andra att skratta även om man inte alltid kan vara på plats när själva skämtet sker. Ett practical joke kan vara en sån grej.Som den gången vi satte en lapp på en bil som hade rattmuffen kvar mitt i sommaren (jag och tidigare nämda martin) med "hälsningar Petter Niklasson" För ni minns väl:

 

 

Ett annat practival joke var när jag postade ett kuvert upp till Falun igår med en disktrasa i. När jag hälsade på Oscar Ekstam och hans tjej Jenny så pratade vi om att ingen av dem gillade att diska och några dagar efter det hittade jag en sån klockren disktrasa till henne. Läs hennes berättelse här.

Nu skall jag nog äta nåt litet trots allt. Ciao


Kommentarer
Postat av: Martin C

Haha, jag hade nästan glömt bort när vi hälsade från Petter Nicklasson...

2010-03-18 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback