Impa på kidsen

Neo vill vara med där det händer. Gärna mitt i där det händer. En halvtimme inna jag tog denna bild satt han på andra sidan min mountainbike när jag gjorde rent kedjan och blev förvånad varje gång trampan kom emot honom då jag vevade baklänges. Social katt de där.

 

Har varit positivt överraskad några dagar nu hur snabbt det har blivit vår ute. Det har smält undan ruskigt bra och fort och så vaknar man upp till mulet väder idag som snabbt övergår till snöfall. Ett hyffsat bra snöfall som jag o jobbarkompismats tänker trotsa och ge oss ut och springa i. Hoppas att vi kör ett hyffsat hårt pass idag. Han har ju ett jäkla bra löpsteg så även fast jag har bättre kondition kan han matcha riktigt bra när vi kör platta, snabba pass.

Sen ska jag nog premiärköra mtb:n för i år på barn/ungdomsträningen uppe i mässan. Fast det är ju inte förrens kl. 17 så jag hinner se skidavslutningen från Falun innan.

Just de...Får ju inte glömma att påminna alla cykelföräldrar om cykelmötet på tisdag. Alla cyklister är välkomna då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback