Träna, äta, skratta


Idag ville Sara bjuda mig på mat på en valfri resturang. Bara jag inte valde MC donalds, Burgerking, subway, Rosalis Deli och några till. Det blev La Pampa. Nu skulle jag naturligtvisa ha fotat maten innan jag börja skära i den. Min pepparbiff låg som en hög muffin på den snorvarma svarta stenen och var alldeles röd/rå i mitten. "Shit" tänkte jag som alltid vill ha mitt kött ganska välstekt. Men iochmed att stenen var så varm så kunde man ju fortsätta steka köttet själv. 2 mätta och glada gick sen hem.
Och det där med att Sara skulle bjuda...Det blev delad nota så där blev man lurad igen.

Jobbet:
Jo den där in-sms:ade bilden skulle ju även den haft en text med sig men det verkar skita sig. Vi hade lunch helt enkelt.
Appropå skita sig.. Sketchen nedan är underbar. Anders spenderar natten hos ett one-night-stand...

Dagens träning
Jag sprang först mtb-spåret som uppvärmning där en o annan gren kastades åt sidan och nån skylt sattes tillbaka på sin plats. Efter det så körde jag 4 x 4 runt 5 km spåret. Gick oxå bra. Känner hur tröttheten kommer smygande. Tänkte bara köra några timmar racer imorgon för att få till en bra helg sen.

träningstävling på söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Anders och Måns! 2 Genier!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback