Grilla

Ännu en morgon då Neos klagosång väcker mig. Jäkla katt och vilja ha uppmärksamhet.

Igår blev det massor gjort då vi hade en dag utan träning och inte så mkt inplanerat heller. Okej stundtals blev jag lite rastlös men jag överlevde. Akvariet fick sig en ordentlig städning, lägenheten likaså. Jag handlade, vi lagade massor med matlådor mm.

Igår kväll var jag o Sara bjudna till min favvokusse Linnea. Där bjöds det på grillat på den där grymt snygga uteplatsen som jag hjälpte till att bygga.


Nu är den lite mera tillpiffad med parasoll, grill, blomkrukor mm.
Jag blev grillmästare även denna gång och jag har nog en talang för det där för det blev bra även nu.

Idag blir det träning iaf. Jag skall snart ut på arecrhojen för att köra lite intervaller innan jag ansluter till Sara och hennes far för ännu mera racerhoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback