David Vs. Goliat

Slutat som vanligt kl. 13:15 idag men skillnaden denna fredag är att det känns som jag hunnit med massor. Tror dock jag brände det sista krutet på att dammsuga. Det var dumt gjort. Ska försöka att förhandla bort det i framtiden :-)

 

I lördags hade jag hoppats på att en av stadens cykelhandlare skulle dyka upp på hans nya hoj. Till saken hör att han är dryga 195 cm lång och hojen skulle visst vara en med 29tums hjul.

Kolla in bilden nedan. Jämnför den sedan med min egna hoj. Jag var ju liksom tvungen att åka direkt hem och fota mig med den.


Cykelhandlaren sitter helt normalt på den. Precis som du och jag sitter på en 26tummare.
 

Kvällen består mat och whiskey med svärfar. Lagom mängd hoppas jag på för imorgon skall jag ju på 4hjulsutbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback