42km natur men bara 27 km glädje

Se filmen nedan. Den är nästan exakt ett år gammal. Snart blir det en upprepning av samma sträcka.
 

Mats och jag siktar på att på midsommardagen (inte midsommarafton alltså ;-)) köra samma sträcka men båda är ganska säkra på att det inte kommer att gå lika fort i år då båda två har sprungit mkt mindre. Vill du hänga med på 27 km traillöpning i härlig Kilsbergen terräng så hör av dig. Vi kör med camelbacks och går när vi känner för det och joggar när det känns okej. Blir nån trött (om vi nu blir flera) så joggar vi längs bergslagsleden och den är ju bra skyltad. Måste få till lite långpass nu för jag är nu offeciellt anmäld till Vertex fjällmara. Undra varför egentligen då jag förra året då jag direkt efter målgången förra året uttryckte mig ungefär så här " Fy faan..Detta är det tuffaste & jävligaste jag gjort"

Jag och supersnällasilverSara jobbar ju nu heltid båda två. Båda vill träna, hon pluggar distans, jag engagerar mig i diverse klubbaktiviteter så vi måste planera in "Ola&Sara-tid". Nej inte tid för sexande (det finns det alltid tid för) utan mer tid för oss själva där vi kan umgås. Ikväll är lite av en sån dag då träning får stryka på foten för det sociala men ändå så sitter jag nu lite vid datorn och hon vid tv:n och i källarn går tvättmaskinerna men ändå. Ingen av oss stressar runt vilket är skönt.

Pizza hut var kanon förresten. Men det var ingen överraskning.

Kommentarer
Postat av: Johan F

Hur många pizzabitar åt du?

Postat av: Anonym

som den hälsomänniska jag är åt ja 2 portioner av salladsbuffen oxå. 5 slajsar blev det. Har du något rekord eller ?

2010-06-17 @ 13:27:02
Postat av: Janne

Snälla, måste ni köra på midsommardagen? Enda dagen som det är lagligt att vara bakfull på! Jag och kusin Daniel + kompisar har planerat samma rutt fast veckan efter.

2010-06-17 @ 20:25:58
Postat av: Johan F

Skulle lätt trycka åtta.

2010-06-18 @ 17:23:29
URL: http://ginnfilt.blogspot.com/
Postat av: Mamma Milla

harkel "ola & sara tid?" kom tillbaka när ni skitit ut några ungar...:D

2010-06-18 @ 20:32:31
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: ola

Johan: Sen har ju inte du vunnit något NM heller. Det beror ju på att du har den där lite mulliga kroppstypen.

Camilla: Ni borde lära er att bara ha sex för skojs skull :-)

2010-06-18 @ 21:35:47
Postat av: Mamma Milla

Ola! Sex ofta= med många barn!

2010-06-19 @ 19:28:05
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback