Ouf...Vad det luktar bajs!

Minns ni Magnus Ugglas gamla låt Kung i baren? Där nånstans sjöng han "den 25 smäller det, då är man kung i baren"
Den låttexten passar verkligen idag då både Sara o jag fått våra löner och hon fick mer än mig då hon tack vare en skattejämtning bara betalar 6% skatt nu i sommar. Igår fick vi ett reklamblad från Åkes audio & video. Vi tittade lite, passerade deras butik på väg hem efter jobbet och sa " vi går in och tittar lite..."

Nu ligger det ett jättestort paket här hemma i vardagsrummet innehållandes ett hemmabiosystem från LG.

Igår blev det 4 x 5 minuter högintensiva intervaller i ljungstugan innan vi åkte iväg till Teamsportiatältet och shoppade för ca 1600 kr. Men det skulle ha gått på över 2000 kr om vi inte fått funktionärsrabatt.

Snart ska vi iväg till Familjen Jobbarkompismats och grilla.
Så här njuter man nog bäst av en vilodag tror jag: Shopping, grill och förhoppningsvis lite gott vin.

Förresten..Det finns sina nackdelar med att ha datorn i samma rum som kattlådan...Nu står jag inte ut längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback