xc-premiär idag



Som ni ser valde jag ett av de mindre kuperade spåren i stan. Gustavsvik golfbana.
4x5km blev det och det v ar nästan enbart stakning/dubbelstakning. Utav de 20 km så var jag nog tvungen att diagonala ca 100 meter. Eller tvungen o tvungen..
Körde lugnt då jag var lite osäker på vad ryggen skulle säga men jag tror det var just skidåkning den saknade för nu känns det riktigt bra. Vilar resten av dagen för att köra en monsterhelg tror jag.

Är just nu inte avundsjuk på Sara som är och skriver tenta. Vilken fredag eftermiddag för henne. Tenta mellan kl.14 och 19.
Nu ska jag gå och hämta ut kinalampor som jag beställde den 4 november. Snigelpost var namnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ryggen är bättre. Om det var massagen kanske jag borde begära raklamplats...

2010-01-15 @ 23:33:27
Postat av: Åsa

Härligt att kunna köra ett riktigt stakpass.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback