Träningsmotivation a la allan

Ja nu på eftermiddagen har jag suttit och surfat (dreglat) om nya saker till racerhojen. Och alldeles nyss bokade vi en träningsweekend i Säfsen. När sjukdomen lämnar min kropp så ökar motivationen igen. Najs!

Nu var det dock lite annat jag tänkte blogga ut...
Jag o Sara noterade för en tid sedan vilken otrolig skillnad det var på texterna på baksidan av våra shampooflaskor.
saras flaska: Family Frsh spring rain är en uppfrsikande duschkräm med en mild doft av vårens nyutslagna grönska. Krämigt lödder med uppiggande björkextrakt ger en bra start på dagen. Ett rent nöje för hela familjen.

Min flaska: AXE Vice showergel-made to get guys clean. Turn nice girls naughty with this seductive fresh fragance from AXE.

Gissar att det jobbar flera damer/tjejer på Family Fresh än hos AXE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback