Matrixperson och Touren 2009, 2010

Just nu laddar jag inför Touravslutning på skidor men har idag även njutit/svettats till touravslutning på cykel 2009.

Gjorde Matte och Andreas sällskap i klubblokalen idag där det överraskades med näst sista etappen från fjolårets Tour. Nämligen den spektakulära klättringen uppför Mount Ventoux (risk för felstavning). Iofs bara på liten skärm men bra mycket roligare än att bara lyssna på housemusik :-)
För att citera Bombarn: "Hade vi kopplat datorn till cyklarna och motståndet hade vi dött" vilket förmodligen stämde för nu var det lite mera distansliknande cykling vi var ute efter.
 Jag klassar mig fortfarande inte som 100% frisk men det går åt rätt håll. 1h 40 minuter blev det inomhus idag medans Niclas N och Anders G körde skidor ute i Markaspåret.

Dagens lilla film börjar med Neo som gillade att snurra på kontorsstol i morse sen en glimt från dagens träning.


Nu väntar jag mest på att få slå igång kaffebryggarn för att få en ursäkt att äta upp den där Ben & jerryglassen till Tour de ski.

Chipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback