Snart måndag

När jag satt och tränade på gymet idag sjöng Gotthard (eller var det kamelot) så här i mina öron: "How can I be condemned, when my intentions are good" Den frågan passade så bra just nu.

Alla Hjärtans dag.
Ytterligare en dag för svensk handel att kräma ur oss konsumenter lite extra. Jag o S sket i det och unnade oss en hotellfrukost idag istället. Provade samma ställe där jag ätit julbord de senaste fyra åren. Berhn Hotell. Utbudet var inte lika stort som på Stora hotellet men shit vad perfekt deras knaperstekta bacon och deras äggröra var. 

Dagens träning
Förnyade mitt gymkort och värmde upp med 10-15 minuter på sandsäcken. Sen blev det ca 1 timme med benböj, utfall, leg curl, bänkpress, benspark, marklyft och mag-maskin. Inte i den ordningen men vem bryr sig? Bytte om till cykelkläder och gick till den gamla spinningcykeln i hörnet med musik i lurarna. Körde 4 st 10minuters intervaller. 2 på tungt motstånd (var nog inte så tungt efter den tidigare styrketräningen) och låg kadens och 2 stycken på motsatsen, ca 120 i kadens.

Totalt blev de ca 2,5 timme på gymet.
Det ger ett ganska bra veckosaldo på 9h 50 min och då har jag ändå haft 2 vilodagar.

Imorgon kommer förhoppningsvis lite cykelprylar från utlandet. Till racerhojen har jag beställt saker för ca 5500kr och gör en viktminskning på hojen på ungefär 200 gram. Jodåsåatt...

Om jag skriver om att jag dricker öl, vin och går på fester här. Då döms man för att vara en festprisse.
Om jag skriver om att jag känner mig sliten och att träningen går dåligt. Då döms man att jag tränar ner mig.
Om jag skriver träning och åter träning så tror ni att det är det enda i mitt liv.

Jag kan välja vad jag vill få er att tro men eftersom jag är en social typ gillar jag ses irl och ge hela kakan. Vill du fortsätta dömma efter en blogg som kommer att fortsätta ge er mitt träningsliv + bonussaker så gör det.
Själv skulle jag uppskatta att få en förfrågan om fredagspizza, kaffe på stan, guitar Hero, promenad eller träningssällskap när som helst. Det slår faktiskt bloggandet.

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Oj känner du också dig dömd?



http://mobilcrosscar.blogspot.com/2010/02/till-alla-er-som-tvekar.html



Det är bra att ventilera det då.

2010-02-15 @ 09:40:46
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Patrik P

Du är välkommen på pizza + öl när som helst!



//Patrik

2010-02-15 @ 10:17:43
Postat av: Niclas

Vi får nog vänta någon dag till. Prylarna skickades nu ikväll....

2010-02-15 @ 20:26:10
Postat av: Tord i Åre

Du är välkommen på lite GH när du ha "vägarna förbi". Har precis beställt Van Halen, o det är DITT fel ;-) Hade!!

2010-02-16 @ 09:20:59
Postat av: Johan Fintling

Jag har ABBA Singstar...

2010-02-16 @ 19:19:07
Postat av: Per

Jag tror bestämt du är en hederlig festprisse precis som jag....;o)

2010-02-17 @ 22:04:54
URL: http://per-kumlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback