tisdagsträning med dammsugare

Idag var jag inställd på att sitta i Lundbergarn men istället har jag jobbat fysiskt. Jag har skottat snö för hand. Undra om det var det som märktes när jag varit hungrig hela eftermiddagen. Hade ju planerat maten efter att sitta still. Ändå tur att det inte är blötsnö man måste flytta på.

Åkte direkt till klubbstugan och har blandat halvtunga intervaller med lätta. Körde en timme totalt där 5 minuters intervaller avlöste varandra.
Blev lite förvånad faktiskt där det var de intervallerna med ca 110-120 i kadens som sved mest i benen istället för de med mera motstånd och en kadens på ca 75-80.
Det var väl typ den enda strukturen jag hade idag. Hög puls och blanda hej vilt.

Efter passet blev det fika med Matte, Niclas, Jonas, Andreas, Sara och Lisa. Ja för det var just alla vi som hade tränat. Hittade (som tur var?) lite kondisbitar (ha ha fattar ni?) i frysen som jag glatt åt. La upp 7 bitar så alla skulle få var sin men ändå så åt jag 3 stycken. Fattar det inte själv.

Imorgon skall jag förmodligen testa det här med pulsträning. Återkommer med hur om det nu blir av.

Ska ju inte jobba förrens imorgon kväll. Blir nog en helnatt i hytten. Skönt med sovmorgon å andra sidan.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback