nattliga nöjen

Minns nån det gamla uttrycket " Hälsat på Ulrik" ?
Det är inte jag som har gjort det utan min sambo.

Först vill jag impa lite på er som fattar, och kanske har spelat, Guitar Hero. Ett kort klipp som är några timmar gammalt. Jag lyckas alltid bra på solon.

Det är ju bara en minut långt så kolla du. Igår kväll kl. 20:00 satte jag mig bakom ratten på Lundbergarn och det gick väl så där. Hade en svacka vid kl. 00:30 där högljudda svordomar och könsord ljöd högt i hytten. Det gick uselt just då. Körde in i en vägg, trottoarkant, maskinen ville gå i sidled mm. Det var mycket snö som fallit och den var lite mer kompakt än tidigare så en sträcka som normalt bara körs en gång fick igår köras tre gånger för att maskinen skulle orka få med sig allt. Hade en trötthetssvacka vid 5-6 imorse men vid 7 ställde nog hjärnan in sig på att vara vaken igen för då blev jag piggare. Kl. 09:30 imorse var jag och kollegan klara och kunde åka hem. Lade mig och sov brevid en ovanligt trött och dämpad sambo. Undra om jägarmästaren har något med det att göra? Hon träffade visst honom på krogen igår. Sov väl ca 3,5 h innan jag gick upp för frukost (lunch) och sen har jag tagit en promenad och spelat Guitar Hero och så..Vilat från träningen. Imorgon väntas det mera jobb. Undra om det kan vara snörelaterat? Sen tänkte jag köra ett cykelpass fast inomhus i klubblokalen för att på lördag testa skidorna inför söndagens tävling. Tjing

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Hahaha! Du kan verkligen inte stå still när du spelar =D

Snyggt solo btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback