ångest och kval

Lyssnar just nu på pinande läten och plågande miner av Petra Majic. De visar hennes krash om och om igen som hon gjorde under provåkningen av sprintbanan.

Jag har hela dagen sagt att hanna Falk vinner och Emil Jönsson tar silver. Om några timmar vet vi.

Så här konstigt sitter/ligger Neo brevid mig när jag bloggar
Klicka på bilden för förstoring.


Börjar med gårdagens träning
Som jag skrev igår gick det inge bra. Trötta ben från styrketräningen 2 dagar före. Benen ville fasiken ingenting och det konstiga var att huvet inte heller ville tänka på olika tävlingsscenarion för att peppa benen. Ni vet säkert vad jag menar...Att man under en intervall tar till olika mentala bilder för att kunna pressa sig lite extra men igår gick det inte.
Var lite missnöjd men det har jag lagt bakom mig nu.

Dagens träning
Åkte till jobbarkompismats för ett gemensamt joggingpass. Det blir inte så ofta nu när han är hemma och tar ut MYCKET pappaledighet. Han skall inte börja jobba förrens i slutet av maj. Jag var inställd på ett långpass men då det var hans första pass på över en månad så det blev knappa 50 minuter med en massa prat.

Morgondagens träning
Har ju sagt att jag inte ska skriva om kommande träningar men jag hoppas verkligen jag får till ett öööösss!!! pass imorgon. Ett bra pass alltså :-)

Lite bilder från gårdagens jobb...
Bilden är klickbar. Nästa bild är tagen mer åt vänster då ser man hur mycket det har drivit med vinden över taket.
Det är inte bara mycket snö. Det är ruskigt hård oxå.

Och sist så blir det tre babes från festen i lördags


Nu släpper vi blicken från dom och börjar ladda för sprintfinalen 21:30.

Hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback