vad gör alla andra?

Vad skönt det är när man slipper bli så där riktigt riktigt sjuk. Igår var tydligen sämsta dagen för imorse kände jag på en gång att jag kunde gå till jobbet. Halsen är fortfarande lite svullen men mycket bättre än igår.

Dessa tre dagar, mån - onsdag har jag alltså inte tränat något efter jobbet eftersom jag känt mig dålig. Då har jag märkt vad mycket fritid man kan ha. Idag åkte jag direkt hem efter jobbet, ringt o mailat lite, surfat lite och snart blir det säkert tv:n. Är det de som folk gör? De som inte tränar eller har barn? Jag mår lite dåligt psykiskt av att inte göra nåt. Imorgon är det heller ingen träning inplanerad då cykelstyrelsen skall träffas och det krockar säkert med det stora snökaoset som alla pratar om men dessa tre dagar utan träning har verkligen gett mig en funderare. Jag kommer nog aldrig att bli en slappis. Det handlar inte om att prestera en tid på en tävling alla gånger. Det är en livsstil att leva aktivt.

Jo den där crossen var visst lättsåld förresten. 3 mail rasade in direkt efter jag lagt upp annonsen igår. Om inte Nr.1 tar den så väntar nog både Nr.2 o 3.


Jag kan nästan garantera att jag ( o kanske Sara) gör 3D-biopremiär i julhelgen. Är så sugen på Tron.

Kommentarer
Postat av: GT

hejsvejs!! krya på dig!!! Håller med dig fullständigt. Vad gör de som inte tränar eller har något tidskrävande intresse. Även fast man har barn så skulle man inte vilja hamna framför dumburken varje dag.



3D kan rekomenderas, jag och irmis såg avatar på 3D och det var fasen coolare än jag väntat mig. Det värsta med det är att ribban blir så hög för BRA filmer när utveklingen går så fort fram. Inget utom det bästa duger blir det mer och mer. Snart är man väl med i filmen och går omkring i filmen och får se den ur de vinklar man vill, det är är väl bara en tidsfråga känns det som. he he he /ses GT

2010-12-15 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback