tredje gången gillt?

Jag blir inte sjuk så ofta. Jag räknade samman gångerna i år och jag minns bara 3 ggr. I vintras, januari, då feber fick en helt annan innebörd för mig. Jag trodde jag skulle dö varje natt. Sen nu i slutet av sommaren då jag missade svanesunds tredagars och sen nu.
Inatt hade jag lätt feber, frös och svettades. Halsen var ordentligt svullen imorse så att jobba var inte att tänka på.

Idag har jag istället kollat på filmen Alien VS. predator och tagit en kort promenad. Vid ett tillfälle halkade jag till lite och fick ta några trippande steg och då gjorde det ont i både leder och muskler. Tänk vad de små små bacillerna påverkar så mkt.

Nu skall jag lägga ut två annonser på nätet. Den ena på crossen och den andra på en DVD-box. Julklappstips??

Vid snabb affär medföljer kattungen :-)


Kommentarer
Postat av: Johan

Testa gärna min sajt om du inte får sålt boxen:

www.bytdvdbox.nu



Hej!

2010-12-15 @ 09:15:22
URL: http://www.bytdvdbox.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback