svullen på fel ställe

Idag köptes den viktigaste julklappen. Nämligen den till kärleken Sara. Jag kan oxå redan nu avslöja vad det blev då hon redan fått den. En ny kamera, Casio exilim ex-h15 heter den. 10x optisk zoom, 14 mpxl och en massa finesser som man kan roa sig med.

 

Redan någon timme efter tävlingen igår så kände jag en bekant, obehaglig känsla i halsen. Då var det dock så svagt att jag hoppades på att det skulle vara ett tecken på att kroppen var ansträngd. Nu gick det tyvärr åt andra hållet och imorse var det värre. Inte så farligt så jag skulle sjukanmäla mig men ändå värre. Nu ikväll har det dock eskalerat till att jag känner mig varm och seg. Inte bra.

Ska försöka lägga mig tidigt idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback