ja e så smart

Först så vill jag tipsa om ett roligt klipp som kollegan Martin tipsade om..

 

Sen har jag fått klartecken från chefen att åka till skåne för två dagars tävlande. Är så jäkla motiverad för cx nu så tur var väl det. Allt löste sig med att en person som tidigare har kört en wille-maskin (inte helt olik Lundbergarn) ställde upp om det skulle behövas plogas något i helgen.

Inför denna helg så har jag som ni vet tränat lite extra mkt cykel och de sista dagarna har jag verkligen vilat mig i form. Idag när jag kom först av oss tre som skulle träna i klubblokalen så stod ju vår Monark testcykel där. I mitten av rummet och den lockade lite men samtidigt skulle jag ju inte träna hårt idag och sen kunde den ju faktiskt förstöra den goa känsla jag har just nu. Testcykeln visar verkligen svart på vitt hur din form är och jag känner att knappa 48 timmar till behövs för att de där fina sprättbenen ska komma fram så förmodligen hade jag gått ifrån TC lite besviken och osäker.

Jag är så smart :-)

 

Imorgon blir det alltså att jobba till lunch innan jag och klubbkompisen Niclas åker söderut. Vi skall bo i Patrik & Marias lägenhet i Lund men de är inte hemma. De är på bröllop i Örebro :-) Det hade varit mycket lättare om brudparet hade flyttat sitt bröllop till skåne istället.

 

Nåja, nu skall jag kolla igenom cykelcrossen som har stått still sedan jönköpingstävlingen.

 

Tjohopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback