Inte tillräckligt snygg?

Ja God Jul på er. Julafton är lika med träning, för mig och säkert många andra oxå.
Gårdagens bastukväll blev onödigt blöt så jag vill inte sitta bakom ratten idag. Bland annat därför samt andra logistikproblem så sket sig morgonens träning med jobbarkompismats vilket inte kändes roligt att backa ur några timmar innan.
Jag tänker iaf köra ett längre joggingpass ut till mina systrar vid Sickelsta, utanför Kumla snart. Är osäker på hur långt det är men ca 17-19 km är det. Hoppas knän och muskler vill hela vägen det är ju ändå 13 minusgrader.

Jul handlar ju nästan enbart om traditioner. Man skall göra som man alltid har gjort. Jag minns som barn att man alltid tjatade till sig att få öppna ett paket på morgonen/förmiddan så man hade något att roa sig med fram tills mat & Kalle Anka. I år, 32 år gammal, behövde jag inte ens nämna detta för Sara erbjöd mig ett litet paket vid frukosten.
Det var en cd med en för mig okänd grupp men med ett jäkla skönt sound. Vad tycker ni? Jag kommer att ploga skitbra med Lundbergarn till My Dear Addiction
Nu när Sara har börjat blogga mer frekvent har hon plötsligt fler läsare än mig!! Varför? :-) God jul

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är för att jag skriver om sex och mode-outfits


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback