Uppladdning inför 43 km nöje & smärta

Ja då har hjärnan börjat ställa in sig på tävling. Jag vänder mig lite inåt och går igenom sakerna 1000 ggr i huvet. Upptäckte imorse att jag faktiskt glömt både 1a förband och kompass hemma. Något som man måste ha med sig annars kan man få 15 minuters tillägg. Tack vare ett samtal till tävlingsledaren och ett till jobbarkompismats polare här i Åre så har de sakerna löst sig.
 Imorgon kommer det att göra ont förr eller senare. Jag hoppas på det senare men det vet man ju inte än. Jag kommer att gå ut lite hårdare än förra året men samtidigt hålla igen lite. En svår kombination och jag är ju knappast känd för att kunna hålla igen. Tävlingsledaren sa att det inte är blötare än förra året vilket var glädjande att höra. Känner mig bra motiverad inför morgondagen.

 Fika i toppstugan där en våffla med sylt kostade 45 kr. En liten choklad med grädde 25 kr. Men det kan dom ju ta för vart ska man gå istället??

 

Igår spontanköpte jag en film som har velat sett ett tag. Beowulf heter den och jag har vetat att det skall vara en del specialeffekter men det som överraskade både mig och Sara var att HELA filmen var animerad. Snyggt gjord men det var ändå överraskande. Bra för mig att det följde med en extra disc med en massa lull-lull om hur de har gjort filmen. Det blir nog imorgon kväll som jag kan njuta av det för någon dans ute på byn blir det inte.

 


Kommentarer
Postat av: Dennis

Du hade kunnat fått låna Bäwålff om du ville... ;)

2010-08-14 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback