skvaller och cykelcross

Igår testade jag benen i klubblokalen. Nu känns det kul att gå in där och träna med i slutet av varje vinter börjar det kännas tradigt. Hade planen på att ligga och mosa runt tröskeln ganska länge men benen var fortfarande mosig från GBB så jag låg ca 3-4 slag lägre än önskat och ändå sved det duktigt. Nu var det inte längden 42 + 42 km som kändes utan att jag körde de 4+4 specialsträckorna som 8 stycken temposträckor.
Passet igår blev heller inte så långt då vi skulle ha möte i cykelstyrelsen efteråt.
45 minuter lång med 150 i medelpuls och 4,4 i TrainEffekt vilket ändå känns (ÄR)bra.

Under mötet handlade det mesta om höstens cykelcrosstävling som vi arrangerar. Jag glömde att meddela att den nu har en facebook-sida men det är de snart varse om. Inbjudningarna gick nyss ut på nätet. Jag tycker att jag är ute i god tid men det är tydligen inte de som har hand om hela cupen. Cupens pappa Öijer får nog sträcka på sig för under hans diktatur var det bra men inget är så dåligt att det inte kan förbättras eller hur är det nu man säger?
Sen skrockades det en del och snackades en del dynga och en bomb släpptes oxå. Ibland har man ingen kolla på sina nära och kära.

Idag blev det visst vilodag som för min del nästan bara har spenderats vid datorn. En massa mail har skickats och jag är supernöjd över webbradion P3 rockster. Den är faktiskt bättre än Bandit och det beror inte bara på att den reklambefriad.

Nu kom älsklingen med nybryggt kaffe oxå... :-)

Jag skall erkänna att jag har smygsurfat oxå. Drömmer mig bort lite med lätt beslutsångest. Vilken skall jag välja?
Suunto t6d Black FusionSuunto t6d Black SmokeSuunto t6d Black Flame



Är så svårt att bestämma sig...


Kommentarer
Postat av: cykeltina

om jag vore du så skullejag nog välja den svarta eller den röda. de är snyggast.



Jag kommer välja den röda menjag ska ju säljamn direkt eftersom jag vill bytra den mot en garmin så jag har alla min tenkiska prylar i samma. Känner du nån som är sugen så hör av dig...

2010-08-27 @ 11:01:12
Postat av: Ola

Jag står och vacklar mellan den svartröda eller blondinen.

2010-08-27 @ 11:09:45
Postat av: Sara

Då blir det väl den svartröda då - du har ju redan blondinen, dummer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback