Facebook eller inte?

usch vad jag saknade motivation i förmoddags. Skulle ha gett mig ut på racerhojen kl 10 men klockan han springa iväg till 12 innan jag satt upp. 7 mil senare var jag slut på kolhydrater. Eller åtminstonde väldigt låg på socker. Så där härligt svaagt väggad. Drack en liter vatten under turen men nästan hemma snikade jag mig in hos svärfar och fick en willys-snickers. Tack tack.

Annars så har jag städat lite, förberett inför imorgon då jag skall iväg och träffa lite folk som påverkar SM i cykelcross, alias Kumlacrossen. Undrar om man skall starta en facebook-sida för SM? Ger det nåt? Det borde ha en egen sajt men det kan jag absolut inte göra. Någon som har lust?

Nu skall jag äta kvällsmat framför Family guy. Kan bara bli succè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback