after-party

Nu skall vi alldeles strax gå iväg till en 80-tals-show och äta pasta (förmodar jag). Kanske får jag o S ledartröjor oxå.
Ni kan följa tävlingen live
här Eftersom alla har ett litet chip runt foten så kommer mellantiderna upp direkt. Just nu kan du läsa alla sträcktiderna från dagen mm.
Dagen började med regn, uppehåll när motionärerna startade men 1,5 h senare när vi gav oss iväg så började det regna en kort stund vilket gjorde att de drygt 200 motionärerna gjorde stigarna till smala rodelbanor. Det var bara att acceptera hur cykeln rörde sig. Vid depåerna spolade jag glasögonen samt drivlinan med vatten. Nu ikväll har både jag och Sara fått byta bromsbelägg :-)

Efter dagens prövningar gick vi iväg till ett megatredigt stenugnsbageri. En limpa kostade 95 kr. Inge konstigt med det. Det var verkligen jättefint i omgivningen men 95 kr!!!! Bilder kommer imorgon.
Nu måste vi gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback