lvg TTT

Inga bilder idag. Nepp! Inge naket. Ingen film. no nothing.

Fick ett spännande uppdrag idag att panikåka till Motala för att hämta en reservdel till vår sopmaskin så vi kan börja sopa upp allt grus nångång. Jag åkte via Askersund ner och via Hjortkvarn hem. De olika vägarna tog exakt lika lång tid men det beror nog mest på att det inte sitter några fartkameror längs Hjortkvarnsvägen så där kunde jag blåsa på hyffsat.

Stannade till för att morsa på min faster i blomsteraffären i Pålsboda och det lönade sig. Fick med en strut med Årechoklad hem. Tack tack!


Dagens träning
Jag, Andreas, JV och Niclas körde säsongens första lagtempoträning. Det gick bra och vi lyckades starta de två blocken lugnt och körde sen fortare och fortare. Första blocket var ca 18 minuter långt och då snittade vi ca 39 km/h trots det svaga motlutet från Filipshyttan till Garphyttan. Nästa block, på gamla E18, så blev snittet ca 41 km/h men då var alla utom Jonas rökta på slutet. Han är ett lok den där jv.


Kommentarer
Postat av: Johan F

Ola, sånna där rondellfasoner... Jag vet inte riktigt. Mitt i villaidyllen. Jag är skadad för livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback