T-cup

Igår öppnades denna bloggsida 227 ggr! Stort rekord för mig måste jag säga. Nu var det inte unika besökare men ändå. Tack alla ni med synpunkter. Tror nog jag även lyckats klämma dit sveriges största cykelblogg med fler kommentarer denna vecka mån-ons. Kommentarerna här i inläggen under tycker jag visar att de som känner mig, vet hur jag skriver, eller bara är normala läsare inte tycker det var något att reagera på.
Som en f.d. läsare sa" mkt ligger i betraktarens ögon". Helt rätt. Där av problemet att få fram ironi, humor och känslor i textform. Det finns t.ex inget agg mellan mig och Henrik Öijer om nu nån trodde det.
Tycker det är starkt av honom att kliva ur garderoben. Till skillnad från fotboll är det okej med bögar inom cykel.
:-)

Idag kördes en av deltävlingarna i T-cupen som Ludvig från Kopparberg har dragit igång. En gratis tävlingsserie för barn/ungdomar upp till 16 år. Trots att det varit dåligt väder idag så dök det upp 16 stycken tävlingssugna. Jag lyckades inte ta ett enda kort men jag vet att Niclas var där med sin systemkamera så snart kanske man kan publicera eller länka till några bilder.
Åkte ju direkt efter jobbet för att hinna hjälpa till med att fixa upp mål/startplats och när allt var överstökat var klockan en bit efter 20 så någon träning har det inte blivit.
Imorgon däremot siktar jag på klubblokalen för att spara lite tid så man kan jobba lite med cx-tävlingen. Ja vid datorn alltså.

Öronmärkt
Förmodligen(hoppas hoppas) har växelöraproblemet fått en lösning idag. SMS:ade mkt med Wetterhall igår och han rekommenderade att räta upp det. Har haft örat inlämnat hos den mekaniska verkstan Emhart glass i ett dygn nu och det skall hämtas imorgon då det nu skall vara 100% rakt åt alla håll. Snabb och precis service. Finns väl inte nån cykelhandlare som kan ge det idag? ;-)
krånglar det nu är det dock så tråkigt att det är bakväxeln som knasar.

Go natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Småflinar lite när jag läser dina texter. Du är härlig när du skriver, gillar din humor och ironi :)

Postat av: martintrampar

Intressant att du får så många besökare när det är ngt negativt på tapeten, säger en hel del om oss läsare. Själv vill jag ge mitt stöd då jag vet att du inte menar nå illa, och när du väl gör det så är det ju bara för att du är en smula efterbliven och inte medvetet elak. Men jag tror väl inte att du lider så mkt av det som har skrivits här dom senaste dagarna, inte när du får så många träffar.

-Hallå alla där ute i cyber-rymden!, hoppa in på min blogg så ska jag förolämpa er så det känns ordentligt. Jag behöver lite extra uppmärksamhet.

2009-09-03 @ 06:46:50
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Johan Fintling

Nästan komiskt att läsa NA idag och konstatera att det blev ett jävla liv när Staffan Werme skrev ett ironiskt inlägg i sin blogg, men som inte uppfattades vara ironiskt av vissa läsare. Så du är inte ensam! :)



Hur ser planerna ut med en happyride i helgen?

2009-09-03 @ 07:47:37
Postat av: Oscar Ekstam

E du säker på att Wetterhall inte bara får en hink med glass tillbaka från Emhart ;)

2009-09-03 @ 08:21:52
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Henrik Öijer

Jag läser bara din blogg nu för att den handlar så mycket om mig. Sen ska jag sluta läsa den igen.

2009-09-03 @ 08:58:17
URL: http://oijer.blogspot.com
Postat av: martintrampar

Kul att ni Falu-killar e ärliga.

2009-09-03 @ 09:50:27
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback