hårtkörning nu

Får låna datorn lite nu i en av Saras studiepauser..

Sitter här med fortfarande lite lågt socker efter 19 minuter och 40 sekunders maximal körning i Hästhagen. Trots att de riktiga entusiasterna Niclas och Martin saknades så var vi 7 st. Dräparn, jag, Lisa, Tomas E, Tomas J, Johan F och Musse. Den sistnämda tränade Totte ingeby och Stefan Adamsson back in the days..
Tobias Dräparn skall ha ett stort tack. Det är precis den matchningen man behöver när det skall tränas hårt. Jäklar alltså. På 4 varv av de 5 vi körde så gick jag i mål med fågelholksansikte och slem i mungipan. 

Nu bubblar kaffet i köket och det dämpar kanske min rossliga prolog-lunga. Ahhh det är skönt att träna.

Sara måste få plugga på hennes dator så nu skall jag njuta av Dr. Åsa

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Ska vi ta en runda i helgen däruppe där? Det vart ju schysst i söndags med lite lätt-rull efteråt.

Postat av: Lisa

Jag röstar på söndag! Samma tid osv. Då ser jag till att vara tillbaka från min hälso- och rekreationsresa i Dalarna så jag hinner vara med. Efter dagens har jag revanschlust!

2009-09-29 @ 20:46:31
Postat av: Johan Fintling

Prognosen är ändrad för morgondagen, det blir strålande väder!

2009-09-30 @ 08:58:19
Postat av: Dräparn

Kort och snabbt är melodin vi alla gillar, eller kortkort som jag väljer att kalla träningsformen. Vi bör dock inte få vana på den där extrasvängen på slutet för då börjar det mer likna distansträning....

2009-09-30 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback