Har du sett min dingdong?

Upptäckte några saker i gårdagens inlägg.. "imponerande låga kilometertider" skall ju vara antingen "imponerande höga kilometertider" eller "imponerande låg snitthastighet" men det fatta ni kanske. Sen blev det ju inte ca 3 h igår utan knappt 2,5 men det fattade ni kanske oxå era smarta läsare.
Upptäckte häromdagen att att min kära koskälla är borta. Det underbara ljudet som ljöd under några cykelcrosstävlingar förra året blir nu annorlunda för jag fann en sak på jobbet igår. En tidigare väggmonterad klocka låg bland lite jordmassor som skulle åka på tippen. Nu "äger" jag den.

Trummorna i bakgrunden kanske infinner sig i cykelcrosscupen oxå.

Det börjar bli fredags rutin att köpa med nåt hem till Östergren nu. Idag blev det 5 stycken pansarmalar men de minskar snabbt i antal då hon jagar och jagar så hon blir anfådd.
 Min östergren.

Mailen har gått varm idag men order om morgondagens race. Tufft de där att köra för ett team :-) Får väl se om det blir spontankörning eller om det finns strikta regler för vad som gäller imorgon. Sånt där kan ju skifta snabbt.
GP-race i Ramnäs står på schemat iaf. Det är klart.

Nu skall jag maila lite angående mitt lilla projekt Kumlacrossen.

haj

Kommentarer
Postat av: martintrampar

-"Trummorna i bakgrunden...".

Menar du det jag tror du menar Herr Pervokris?

2009-09-22 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback