coffemaker


Denna ville jag ha!
TråkSara tog den fräsha, uppiggande, annorlunda svarta
Med min lilla kära Moccabryggare brevid.

Idag blev det övertid. Ja det kan vara bra att ha till vintern om den inte blir lika bra som förra vintern vill säga då jag nästan var bosatt i Lundbergarn. Jag och Snyggmartin körde över tre timmar idag. Snyggmartin är ett namn som jag försöker avveckla här hemma då det numera bara finns en Martin på firman. Vi körde trimmer/röjsåg vid södra infarten till stan men han inte  så imorgon blir det ännu mera.

Sara köpte en kappa häromdagen som vi båda gillade. Inte för att jag lade mig i hennes köp men bekräftade ändå, som den gode unge man jag är, hennes bra val efteråt. När vi cyklade mot kräftskivan i lördags sa hon " jag känner mig som en bitchig Mary Poppins"
Vad säger ni?

Något annat finns inte att säga utan morgondagen ser ut så här: Jobb, mera jobb, klubblokalen för ett halvhårt/halvlugnt pass. Det är på onsdag det ska pangas på i backarna igen.

Hej hå

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaffebryggarn på stora bilden var mycket mer orange-daskgrå i verkligheten. Bilden är retuscherad, unge man.

Postat av: Martin C

Så ni har alltså köpt en lika kass kaffebryggare som jag har? Illa, ni kunde fått min gratis...

2009-09-08 @ 17:19:12
Postat av: Sara

Jag tycker att den är jättebra hittils och är nöjd med köpet. Du kanske köpte en defekt.

2009-09-08 @ 20:53:14
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken snygg dam du har! :)

2009-09-12 @ 09:52:01
URL: http://tremil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback