Utlottning av startplatser

Här ska inte skrivas en massa onödigt som kvällsjoggen igår på 55 min. Eller hur snyggt och bra det gått på jobbet. Eller hur mkt av min hjärnkapacitet som tänker cx nu. Nä nu ska det handla om...


Utlottning av två stycken startplatser i sportklassen på Kumlacrossen

Lite info först.. Banan är 2,7 km lång och går på gräs, grus, asfalt och träflis. Den har två trappor samt ett dubbelt trähinder som skall klaras av. I sportklassen kan du köra på en cykelcross eller en mountainbike i de 5 varv som skall köras. Starten är planerad till kl. 12 men kan bli förskjuten.
 
Vill du veta mer så finns inbjudan och PM på www.cxcupen.se

Nå, vad skall du göra för att få chansen? Jo skriv en kommentar här under eller ett mail till mig om varför just du skall få prova på charmen av cykelcross.
Mail:
[email protected]
Saknar du årslicens kan du köpa en engångslicens vid nummerlappsutdelningen.

Gäller hela onsdagen. Vinnarna presenteras på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Cyklopat-erik

Jag är gärna med och cyklar på söndag och hoppas få deltaga som representant för Örebro Happyriders!

2009-10-14 @ 15:17:40
Postat av: jonas l

För att banan är riktigt kul och att jag förra året inte kunde köra klart då cykeln strulade. Jag har inte råd i år att både betala bensin tur-o-retur och anmälan så får jag en startplats så tar jag mig råd och kommer och crossar och hejjar så bra jag bara kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback