träna...snälla!

Jo nu börjar jag sakna träningen. Känslan att få svettas ordentligt och känna syran i benen. Att få köra en lång backe på tröskel, att pressa upp vikterna en sista gång, att köra racer på nylagd asfalt, att jogga lite sköna stigar.

Har bara kört iväg panikakvariet till nya lägenheten för att kunna börja tömma och rengöra det stora men nånstans har jag förlagt min filofax/plånbok. Det betyder att jag måste ta mig till jobbet imorgon bitti innan bilen åker ut på jobb. Jo jag har ju semester. Hoppas verkligen jag har glömt den där.

Nu skall det sista packas.
På lördag drar flyttlasset. Flytthjälp  är välkommet.

Sitter du och oroar dig för att du kanske kommer att bli rastlös på annandag jul? Häng med Martintrampar och mig på vättern runt. Han planerar att cykla den och jag skall köra följebil.

Kommentarer
Postat av: Patrik P

Fan vad du tjatar, senil?

2009-10-23 @ 15:51:01
Postat av: Mathias C

Tja ba! Som en fjortis men va fan... Jag ska gå på Mustasch den 31:a. Så om du vill ha sällskap med en pensionär så är det bara att säga till... Dom äger och de vet det!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback