sjunkade intresse?

Hade tänkt en jobb-bild. Igen. Men datorn är segare än hubbabubba så det vill inte. eller så är det jag som för en gångs skull inte har tålamod.
Jobbet känns som nummer ett att berätta om nu när man inte tränar o tävlar så mkt.

Förra året verkade ju cykelcross så hett. På träningarna i hästhagen har det även där verkat ganska hett då man sett till flera nya hojar men hur återspeglas det i sverige?? Kändes som det vanliga i Kadens. Har cx-cupen gjort mer väsen av sig? Hur har det snackats på de senaste racen i landsväg? Jag vet att vi veteraner snackade om cx-cupen på den sista mtb-tävlingen iaf.
Jag hoppas att det blir som "vanligt" att folk kommer på i sista stund att "Ja just jäklar, nu är det ju cross-säsong"
Fick höra att det var svag uppslutning i hästhagen igår oxå... Skäms på er :-)

När jag handlade häromdagen så gick jag förbi tidningshyllan och fick se Runners World. "trail-special" stod de på framsidan. Ett annat ord för att de skulle skriva mer om stiglöpning :-) Jag slängde ned den i kundvagnen och det var först när jag kom hem som jag upptäckte att de hade med ett reportage om Vertex fjällmarathon som jag o jobbarkompismats sprang i somras. Läs det så får ni en schysst bild om vad det handlade om.

Nu intensifieras jobbet inför cx och jag börjar bli nervös. Har jag tänkt på allt? Ska göra som vanligt nu och maila lite.
På söndag får ni komma dit och tjuvträna lite på era cx-hojar för har vi tur kommer det dit lite media och fotar o filmar. Om inte så får vi väl sätta oss på Sveas och tröstfika.




Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Heeeej Ola =D



Nu är det faktiskt så att det är jag, som är uppbokad den 18:e, så nu kan jag inte gnälla på Henke, att han aldrig har tid. utan han som får gnässa på mig för en gång skull ;)



Jag tror våra träffar alltid lyckas krocka med nå annat?! Nästan så man börjar fundera om jag ska börja tävla på cykel för att vi ska kunna träffas ha ha ha skämt och sido.



kram Mamma Milla

Postat av: Malin

2009-10-08 @ 19:36:46
Postat av: Malin

Gick visst lite snabbt ;) Ungefär lika snabbt som ikväll. Jag hann inte kläcka ur mig förrens du var långt bort att jag skulle glida in på ett Spin-pass. Så hann inte pratas vid.

2009-10-08 @ 19:38:08
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback