Ren jäkla glädje

Vet inte vad jag ska börja med riktigt. Har så mycket som vill ut idag. (Inge snuskigt)
Börjar med det minst roliga.

Denna bild fick jag i förrgår av martintrampar.blogg.se med medföljande text" Kan du hjälpa mig?"
Idag fick jag en arbetsorder av chefen att jag imorgon skulle till Universitetet för att lägga igen några djupa hjulspår. Jag ser en koppling. Så samarbetar jag o Martin. Han förstör och jag snyggar till.

Idag kom den!!!!!
Kinalampan! Jo det var ju inte en dag förtidigt. Det konstiga var att det damp ned er påminnnelse om att jag var tvungen att hämta ut mitt paket i affären. Det betyder alltså att det  har legat där ett tag men någon första lapp har jag inte sett till. Slutnotan blev 670kr + 140 kr i moms/tullavgift så 810kr för en lampa som har betydligt dyrare. Se här:

Detta är en lampa som kostar ca 2500-3000 kr men har ungefär samma ljusbild som min kinalampa. Har provat den lite på väg hem från klubbstugan ikväll :-)

Mer glädje: Sara är underbar. Snygg, rar, omtänksam, ung men oerhört vuxen. jag är lycklig.

Dagens träning
På watthojen. 5 minuters på tröskel. Jag firade av ett gäng. Hur många måste det vara för att bilda ett gäng? En tröskel som är 20 watt lägre än i våras men jag tror att dagsformen är lite så där oxå. Har grym träningsvärk från gymet.

Är dessutom tokladdad för kvällens konsert med Deathstars. En grupp som Oscar Ekstam spelade för mig för drygt ett år sedan men jag gillade dom inte då utan återupptäckte dem senare och ikväll står de på scenen på Virus. Jag och lilla hjärtat ska dit.De har en säregen stil. Kolla in videon:
/>

På Lördag skall vi oxå på mustasch. Där har jag idag fått en fribiljett extra... Undra vem som vill ha den??

Vi skall oxå få hela lägenheten omtapeserad :-) Undra om det blir klart innan inflyttningsfesten den 28 nov. Ja nu vet ni det oxå. Välkomna O igår fixade jag vinterhojen. Allt den behöver är en ny bakväxel så om du sitter och trycker på en...Hojta till. Ni ser. Mycket att glädjas åt. Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vilken optimism det var här!



tror dina arbetskamrater var på universitetet idag också, det satt i alla fall två killar och hängde i en bil med er logga på, men jag misstänker att det kanske är lite så ni jobbar :)

Ska hålla utkik efter dig imorrn då, om jg lyckas räkna ut vart någonstans de där spåren är gjorda...

2009-10-28 @ 19:25:24
Postat av: martintrampar

Bakom Bilbergska huset lilla Lisa, o du Ola så här ligger det till: Jag forcerar mina hinder med övervåld och du slingrar dig fram på magen som en orm.

Kommer jag att få äta upp den kommentaren??

Högst troligt.

Jag bjuder på kaffe i morrn.

Postat av: martintrampar

Ps.

Ni ser väl att jag tränat bresladdar mä crossen va?

2009-10-28 @ 20:45:07
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Oscar Ekstam

Det var ett tag sedan jag såg en video med Deathstars, och det märks. De har kommit upp sig lite grand.



Jag vill ha biljetten men vi får se hur d blir med bilåka. Hur långt är d från sthlm till örebro?

2009-10-28 @ 21:04:30
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: ola

Oscar: Funderar på om du ska cykla sträckan eller? :-) ca 23 mil är det? Kanske ska nån örebroåkare tävla i huvudstaden men frågan är om de orkar lyssna på dig hela vägen hit? :-)

2009-10-28 @ 21:10:17
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Micke S

Åker man 23 mil åker man inte så bra. Hem till mig från Örebro var det 19 mil i varje fall. 1:50 körtid söder om mälaren. Ska du till cx-tävlingen borde det vara lika långt norra vägen.

2009-10-28 @ 22:21:42
URL: http://ormmicke.wordpress.com
Postat av: Cykeltina

Ja mäh Varför står det inget om nya lyan. Är ju nyfiken ju.

2009-10-29 @ 16:02:17
Postat av: Oscar Ekstam

Ola, de här ändå inte vad jag säger....

2009-10-29 @ 21:46:38
URL: http://www.oscarekstam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback