nyskördat

Jo löpningen gick bra. Tror det var en lagom start för S och jag skarvade på med 4+4+4+3 minuter högintensiva. Trots att det var så länge sen jag sprang så känns det nu 8 timmar senare riktigt bra i kroppen.

Får se om jag hinner med lite gym imorgon. Vill ju hinna med att byta ut en massa saker på pendlar/vinterhojen oxå.

Efter löpningen idag så åkte vi till biltema och ICA maxi och handlade en del saker som vi inte visste att vi behövde :-) men de känns inte onödiga heller. Det var en tvättkorg till. En mattpiska. En antennkabel. En skarvsladd. Pepparkaksformar. Men det bästa inköpet kom nog på ICA... Nämligen
 Blue Harvest Family Guy!! Nyss sett den och jag älskar den.

Såg något annat nyss som jag aldrig sett tidigare. Mitt kära husdjur Öste låter sig putsas av malarna när hon sover.

Efter vår shopping så har vi haft två korta besök som gett oss finfina gåvor. Den ena gav oss: lax. köttfärs och fläskytterfilè. Den andra: dovhjortfärs, dovhjortfilè, rostbiff och kronhjortsfärs.
En tredje part har ringt och ville ge oss nybakat olivbröd men vi var då inte hemma men det kommer senare i veckan. Är detta offergåvor till gudarna eller? 

Hemmet ser mer o mer ut som ett hem nu. Vi har ca 25-30 bananlådor till övers om ni vet nån som behöver så hojta bara till.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback