löpartävling!!

Jodåsåatt..
det var inte igår man sprang fort. Eller jo det var det visst men iaf. Imorgon tänkte jag köra en löpartävling i Karlslund. Ska försöka att inte skriva så mkt om vad jag tänker träna i helgen för det verkar bara bli ändringar.

10 km blir det imorgon. Vore kul om jag kunde komma in under 44 minuter men jag har inte klockat mig på över ett år nu på milen så jag har verkligen ingen aning.

Söndagen verkar gå i löpningens tecken oxå men det vet jag ju inte än..

Det jag vet är att det körs cykelcrosstävling i Stockholm imorgon och efter den kommer Oscar Ekstam hit och gör livet gott genom att dricka öl och lyssna på hårdrock. Vi skall gå på Mustasch!!

Kalsongbilder kommer Milla. Strunta i vad sara skriver. Här är det jag som bestämmer :-)

Vi har haft crazy friday idag. Hem, åkte till IKEA, zoo-butiken Grizzly, jysk, systemet, Coop, hem, coop österplan. Hem hit igen med svärfar. Bjöd på sista wiskeyn Lagavulin, rödvin, kaffe, mörk choklad. Antioxidanter var kvällens ledord. Samtidigt hade vi tvätt-tid. Varför ta det lungt? Man kan pressa in typ allt på en fredag

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Tommy H

Lättaste kommer under 44min på 1mil.

Min bästa tiden är 40min på asfalt, i skog 42min (vasastafett)



Kämpa PÅ!!!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback