namnförfrågan på spurtraket

Vad skönt det är att lägga upp benen i högläge. Att luta sig tillbaka i soffan med benen på bordet. Undra om det har med ett jäkligt bra gympass att göra??


Så här glada var vi i
Gotland Bike Battle-montern i lördags. Hertigen av Pommern, jag och Matilda.
Hertigen dubbar segraren av GBB. Övrig tid på året dubbar han däck.

Dagens träning
Fick med mig en sambo till gymet idag. Min egna sambo förstås. Hon körde lungt. Hoppas jag för jag kunde inte övervaka henne.
Jag själv gjorde allt i min makt för att få igång lite snabba muskelfibrer. Började med utfall. Ganska snabba, ganska tunga. Gick över på benböj av den explosiva sorten. Jäklar de tog. Körde 4 set à 6 reps. Vikt har jag ingen aning om. Brukar inte ha en aning för man känner ju om det är för lätt eller inte. De hade möblerat om på friskis sen sist jag var där och min favvomaskin står nu ensam i ett litet rum vilket är ganska bra för då blir man inte distraherad av andra.
Mer övningar: bänkpress, axelpress, baksida lår, stående vadpress, maghelvetesmaskinen, bålstabilitet. Kände redan påvägen hem att det hade tagit bra på musklerna. Väntar med spänning på hur morgonen skall kännas.

jobbet går nu som på räls då min gamla martin är tillbaka. Han som lämnade mig i augusti har nu tröttnat på studierna och jobbar fysiskt igen. Det enda svåra nu är att finns 2 Matrtin på jobbet igen vilket leder till att en benämns "snyggmartin" här hemma.

Imorgon blir det en sväng förbi apoteket röda näsan..Ska handla sprit. Det blir andra gången i år. Ingen storkonsument direkt.

Sen vill vi ha namnförslag på den kissemiss som tydligen flyttar in här den 16 december. Se Sara blogg för en bild på den.
Några namn som dykit upp idag: Tino, Bettini, Avanti, Sram och Lundberg.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

kissemiss....



finns d sovplats för två i helgen?

Postat av: Mamma Milla

Namnförslag: HULKEN ;)

2009-11-25 @ 08:23:31
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sara

Det finns sovplats för er ja ;) Vi har en luftmadrass, en skummadrass och en soffa som vi kan erbjuda sovsugna lördagsfestare...

2009-11-25 @ 10:46:46
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hulken slår lundberg och Sram och Bettini men tror fortfarande att Tino är nummer 1 på den randiga kissen, men det ska funderas på...... :)

2009-11-25 @ 10:49:14
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Hulken = stor och manlig, det är väl en sån katt ni skaffar er?! :P

2009-11-26 @ 12:30:31
Postat av: Sara

Nu har vi legat och spånat lite mer i sängen och kommit på "Sixten" eller "Blixten" - ola tyckte blixten var okej "han ska ju inte visa upp leg på krogen" medans jag tyckte Sixten var bäst.... Hmm..

2009-11-26 @ 14:27:04
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback