Fest & tävling i kombination


Man får anstränga sig för att skapa lördagsmys. Tortilla, rödvin, hushållspapper som servetter, spacklade väggar, papper på golvet och en sopsäck i hörnet. Vi har det mysigt i vår trea.

Skall direkt efter detta iväg på avslutningsfest med sportklungan.se för att snacka cykel 2009 och förmodligen 2010 oxå. Blir inte så häftigt festande för min del då jag imorgon skall göra ett gästspel i Lidköping för att "testa" på cykelcross. Ska få låna Martins pendalrcross. Tokigt för stor men dock en cykelcross. Har inte tränat på fyra dagar nu så det ska bli intressant hur man står sig i getingboet H30.

Idag har jag, Magnus P (med 2 söner) och Marie J jobbat på ett specifikt ställe längs Markasppåret. Första surhålet efter ca 300 meter körning. Vi la i dränering och gjorde en liten bro då detta stråk ingår i en kortare bana för barn/ungdomar oxå. Det blev bra...
 Lite suddig men notera doseringen på bron då den svänger lite. Fullt ös i sommar alltså. Ska Bergkvist putsa sin rekordtid lite kanske? Han kör de 6,4 km på under 18 min om jag minns rätt.
Sen kom det mindre roliga. Jag hade satt fast mig ordentligt med firmabilen och trots bra draghjälp av en 4hjulsdriven Audi så satt den fast. fick hämta Lundbergarn på firman och dra loss den.
 De små dragvilliga kunde inte snacka loss bilen..

Nu skall jag få mental pepp med en massa skrockande hos sportklungan. Hej


Kommentarer
Postat av: cykeltina

Knasboll varför bad du inte att få låna min. Den är ju i alla fall rätt storlek, den var ju din en gång i tiden...

2009-11-07 @ 18:47:29
Postat av: Sara

Han har nog redan övervägt det alternativet.

Postat av: Matte

Japp kollade precis 17:22 ligger rekordet på! Om jag får låna din hoj i sommar kan jag prova slå tiden. Har ju sålt min :)

2009-11-08 @ 14:23:29
URL: http://mathiasbergkvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback