Bilreklam

vet inte varför riktigt men jag gillar att läsa bilannonser och de lite mera påkostade reklamfoldrar som ibland medföljer NA om olika bilmärken. Jag har aldrig varit bilägare så jag har liksom inget att jämnföra med om jag skulle skaffa bil men nu var det väl inte riktigt det jag skulle skriva om...
För en tid sedan såg jag slutet på Golf Variant`s reklam på tv. Reagerade på att det var en cyklist med som packade in hojen i bilen och jag tyckte det var något bekant över honom. Det är den duktige trialcyklisten Macaskill som jag visat er förut här på bloggen som medverkade. Här är reklamfilmen:


Dagens träning
Åkte till klubbstugan och mötte upp Lisa och Andreas. Till de ljuva tonerna av avantasia och Nocturnal Rites körde jag 5x4 min med syftet att ha så högt flås som möjligt. Mina ben var inte pigga innan passet och nu är de helt döda. Låg nyss i tv-soffan och la upp benen på tv-bordet. Guuuuuud va skönt det var.
Jag körde lite säkert på den första intervallen för att inte bränna mig och sen var det inga problem. Motståndet på hojen var kanske inte rekordmycket men flåset dök upp iaf. Tror att de tidigare träningspassen i kombination med jobbet gjort mig så här slut. I benen alltså. Ska bli skönt med två dagars vila nu.

Imorgon ska vi köpa en ny dammsugare. Det har varit kravet från mig för att vi skulle skaffa katt. Då blir det ju två hårfällande charmiga små rackare här hemma. Den gamla dammsugaren blir då till salu för ....ja säg 12:50 för den är inte så värst bra. Det var ett icke genomtänkt köp på ÖB för ca 400 kr. Det ångrar jag.

På lördag åker jag till svenska cykeldagarna. En mässa jag brukar besöka men i år blir det premiär som utställare. Jag skall stå i Gotlandbikebattle-montern.

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback