Tror det kan kallas vilodag

Ja vad kan man säga om dagen egentligen? Lite regn mest hela dagen och jag o Martin jobbade på så bra att vi kompade ut vid 14.30 idag. Nästa uppgift var att vi skulle börja måla ett staket men med dagens väder gick ju inte det.

Jag är nog en maskinnörd. Tyvärr. Skrattade för något år sedan åt min far som hade en Traktor-DVD hemma hos sig men jag blir nog snart en sån oxå. Blir ofta imponerad av firmans duktiga grävmaskinist och ni vet ju att jag filmat de coola maskinerna inne på Atlas Copco. Har sett en o annan häftig dokumentär på discovery oxå av olika maskiner. Har liksom inte hittat någon speciell maskin som INTE är intressant.
Här kommer iallafall mitt nördiga bidrag som jag bl.a. har pratat med Martin om.

Har shoppat för andras pengar idag. Det börjar nog bli en favorithobby. Först en cykel och sen plockade jag ganska fritt en del andra prylar från cykelhandeln oxå. Skönt att sen bara kunna säga "skicka en faktura till klubben sen"
Det tråkiga var att alla grejerna OXÅ skulle till klubben.

Här är den nya ungdomscykeln som skall finnas tillhands för eventuella nya klubbmedlemmar som kanske vill prova på mtb. Till höger i bild ser ni ett av världens fulaste träningsredskap som är omöjlig att få se snygg ut i en lägenhet. Men den är bra o nyttig.

har haft cykelkläderna på idag. Cyklat på finhojen men inte tränat nåt. Peppat ungdomarna till nästa helgs träningsläger och fixat upp den nya hojen, fixat lite i cykelförrådet i Ljungstugan mm. Men tränat? ICKE! Så lite aktiv vila kan man väl säga. Kanske lika bra det för imorgon ska jag försöka hänga av jobbarkompismats på det tuffa löppasset.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback