swivel sweeper

Förra måndagen så kostade en tågbiljett den 9e augusti från Åre till Örebro 283kr. Billigt! sa jag. Igår kostade samma biljett 580kr. Idag kostar den 620kr. Vad fan köpte jag den inte för förra måndagen??

Har testas en swivel sweeper idag. En sån klassisk tvshop-produkt. Det var kanske inte rättvisst att köra den på ett altandäck men det var ju där den stod då jag och Martin tog skydd där för regnet idag.

Hård träning förra veckan och avslutande cykling fredag, lördag och söndag gör att benen är trötta idag så det är vils idag. Imorgon däremot blir det att jogga till jobbet och sen kanske gräva lite för att underhålla "torson" för att avslutligen jogga till svärfars lya och spana in avslutningen på kanske den tuffaste Giroetappen av alla. Jag tror på Kessiakof imorgon.
Efter det då? jo ytterligare en joggingtur med jobbarkompismats och sen jogga hem. Måste ju köra en del sånt nu då fjällmaran närmar sig. Så en gissning på joggingkilometer imorgon.. 6km+1km+8-9km = 15-16 km. Drygt en tredjedel av maran :-(

Idag hörde man återigen tjatet om en "kissekatt". "jag vill oxå ha nån att prata med. Du pratar ju med Östergren så då vill jag ha en katt o gosa med...."
jag är en envis jäkel...

Linnea
till höger har fått en beundrare här här på bloggen. Laban. Diskutionen är igång längre ned på sidan. Nina (29) till vänster vill oxå ha en... beundrare. Båda är skönt knäppa och riktigt bra att umgås med. Ända tills de börjar prata ...

Kramas i trafiken. Andra platser är oxå okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback