recension och biltema

Här har vi nyss kommit hem från det efterlängtade biobesöket Wolverine. Gillar man X-men triologin så gissar jag att man även går och ser Wolverine. Det är nästan ett måste. Vi sitter här och pratar om filmmisstag men det är inga större men samtidigt kan man ju tycka att en produktion av en sån stor film inte skall ha några fel gjorda av "datakillarna". Ni (milla, jennie m.fl.) som dreglar över Hugh Jackman kan jag säga att se filmen även ni. Ni kan ju sitta med öronproppar om ni vill men ni kommer inte att bli missnöjda...Era ytliga fruntimmer.
I en scen är Hugh helt naken och då sa jag till Sara "
Nu fick du se världens sexigaste man helt naken"
Då svarade hon" Det har jag redan gjort".  Då smälter man...

Idag blev det racerpremiär med Kenneth, S pappa, och det började inte med den känslan som jag hoppats på. Nä cykeln var inte särskilt kvick och att hålla jämna steg med Kenneth i ca 32-34 km/h var faktiskt jobbigare än vad pulsen visade. Efter att jag blåst på i Käglanbackarna så tror jag både cykeln och mina ben vaknade till liv för då var det lättare att hålla uppe farten.
78km idag med ett snitt strax över 30.

Roligt att det blev en bilfilm igårkväll för det temat verkar fortsätta. Idag blev det två överraskningar under passet. Så många gånger som jag har passerat käglan motorstadion och det har varit helt öde men idag var det fullt av ös. Se filmen om du gillar bilar av olika slag.

Efter passet idag så blev det en blandning av mat, fika, glass, 1a maj-tåg men sen passade jag på att dra till hästhagen för en runda discgolf. En sport som kan göra ens humör till ett helvete om man inte gör det gamla knepet att inte räkna kasten. Bara köra för att det är kul vilket jag lyckades  med idag. På sista hålet lyckades jag dessutom sätta en långputt vilket gjorde att man glömde de tidigare misslyckade kasten. I år har det även tillkommit ett nytt hål samt att de numrerat om hålen lite så helt lätt att hitta runt var det inte.

Hej hej. Nu börjar snart Umbilical Brothers på svt. Mycket nöje