Premiärernas dag

Idag händer det. För en del fulla ungdomar kanske det hände något speciellt igår men för mig händer det idag. 2 gånger om dessutom.

Premiär Nr. 1
Om ca 2 h sitter jag på racern igen. Kanske dumt att gå ut och lova det här då det faktiskt inte har hänt än och när jag brukar skriva om vad som skall hända så blir det ju grus i maskineriet.  Hoppas att den där känslan av obegränsad snabbhet infinner sig. Nu vet jag att några flinar till men jag skall köra Frövi- Fellingsbro-käglansvängen med Saras pappa. En tur som jag kör ganska många gånger per år.
Racern måste bara dammas av och smörja kedjan och pumpa däcken då den stått blick stilla brevid sängen under vintern.

Premiär Nr.2 Idag har Wolverine premiär och vi två X-MEN-nördar har självklart biljetter.

Igår på valborg gjordes en fin inramning vid slottet som inte hade varit rättvis att filma och delge er. Jag spelade dock in en liten film på kungsgatan då Sara gick från lugn och romatisk till uppspelt och pilsk på ca 5 sekunde. Det tråkiga var att det var inte pga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback