nedbruten, naken och gren i grenen

Ja håll i er.. jag skall bjuda på ett kort på min tjej i bara trosorna. Under dagens pass så körde hon in i en gren som pekade lite farligt mot oss i färdriktningen. Den träffade knät, gled längs huden, in under cykelbyxorna och repade henne och hade den varit vassare hade den nog kunnat tränga in i huden.


Imorse när jag stack ut mot Kilsbergen så var jag säker på att jag hade några andra cyklister att jaga för de skulle ju starta tidigare än mig. O jäklar vad jag jaga. Efter varje krök kikade jag framåt om jag kunde se dom men ICKE! De tidigare passen under helgen gjorde sig påminda och kroppen var trött. Lyckades inte riktigt komma upp mot tröskelpuls trots att jag borrade ner huvet i motvinden. Väl framme i Mattsabacken ringde Sara o sa att de blev sena. Det fanns aldrig några att jaga...
Nu blir det en vecka med mindre träning men dock två högintensiva pass för att hålla ångan uppe inför kommande tävlingar.
Vi har ju oxå två födelsedagar att se fram emot ;-) denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback