Död i april månad

Här går man och klagar på ont om pengar och siktar in sig på att äta knäckebröd och vatten över hela helgen OCH SÅ SITTER PENGARNA PÅ KONTOT REDAN IDAG!!!
Livsfarligt då det balkväll ikväll...

Undra om Sara ska gå på bal i klubbtröjan?? Just nu får hon hjälp av sin stora syrra, cecilia.

Joggade till jobbet imorse. Det gick rätt bra. Jobbade i regn och har faktiskt haft både tråkigt och roligt på samma gång på jobbet. Förmodligen upptäckte vi det fel som gör att innergården svämmar över ibland. Ett så kallat byggfusk. Det tråkiga var naturligtvis regnet och att vi är lite låsta då vi måste få material upplyfta på innergården.
Körde mer löpliknande hem och den första 9 min långa intervallen gick rätt bra men när jag sen skulle starta nummer två så ville inte benen lyda riktigt. tappade löpstil och steg helt. Blev nån jäkla halvblandning hemåt. Totalt 50 min jogg/löp idag.

Löpinspirerad som jag blivit blev det en tur förbi Löpex-butiken nu på em. och ett par nya 3/4 dels löpartights inhandlades. Via centrum hemåt blev det ett stopp hos cykelhandlaren för köp av bromsbelägg. Passerade Najs prajs och då kom jag på....

Dead by April har ju nyligen släppt ett debutalbum som fått bra recensioner. Jag gillade dom ju skarpt när de spelade i stan. Det kan Oscar & Sara intyga. Sitter just i detta nu och njuter av skivan.
 D by A fast de är större i verkligheten.

Nu ska jag träna på en slipsknut.

Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Släng på lite slipknot så går knytandet som på en dans

Postat av: Oscar Ekstam

Förresten, här dansar jag och Maria om vartannat medan Guitar Hero: Metallica går varmt. Usch vad bra det är!



Dansa hårt!

2009-05-22 @ 20:42:55
URL: http://www.oscarekstam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback