bytardag men inte idag

Där jag och Martin jobbar är det en brant trappa upp till innergården. Inte så lång men det räcker för att mina ben ska kännas alldeles stumma på slutet. De är riktigt rökta efter helgen så vilan idag har kännts helt rätt. Blir nog lätt träning imorgon och sen lugn jogg på grabbhalvan för att vara i fullt slag till Borlänge Tour.

Sara o jag kollar mer och mer intensivt efter en bra, ny lya och idag blev det kanske napp. En trea på 72 kvadrat i Tybble med hyran 4965kr/mån. Lite billigare än här iaf. Nu väntar vi och ser om de vill byta med oss.

Kom att tänka på en rolig sak från Almby IK`s ungdomsläger. Jag och en av de yngsta grabbarna på lägret (6 år) från klubben var på väg mot matsalen över fotbollsplanen och jag frågade honom vart hans pappa var.
-" han är och bajsar" säger han. "Vet du vad?" fortsätter han. "När min pappa bajsar luktar det hallonbåtar"
"Va! Nä det tror jag inte" säger jag.
"Jo det har han sagt"
Ungar är underbara.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha... jag trodde att det bara var tjejer som fiser fjärilar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback