finslipad

Blir bara en snabbis idag....

Har inte skrivit något resultat från KEPS-cup än men jag blev tvåa i gubbklassen iaf. Nedan kommer kommer en film som Anders Skoog från Tullinge SK har gjort.  Både jag och sara är med o blir intervjuade. Daniel syns bara cyklande.
 

Träningen idag
Körde tunga femminutare idag och skarvade på med 3 set marklyft. Det kändes bra och jag körde på mera watt än när jag kör mina tröskelpass vilket jag inte riktigt fattar men skitsamma när det ändå är positivt. Funderar på vila imorgon då det var 5-6 dagar sen sist.

Idag på jobbet har jag fortsatt att slipa på den rostiga bilen men var klok nog att använda mask. Får nu ikväll ändå ut svarta snorkråkor. Tur man inte kör så mycket högintensiv träning denna vecka för då hade jag väl hostat upp svarta bollar.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

samma sak varje gång ja ska läsa din blogg pratar du om snor bajs eller nå annat snusk, så halva min frukost sitter i strupen ...fan ta dig Ola !

Postat av: martintrampar

Du ser Ola, jag sa ju att du inte skulle vara ledsen. Nu kan ju du också sätta namn på dina filmer. Duktig.

2009-04-01 @ 17:17:03
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback