En dag med PRO

Det började i förmiddags då jag och Sara sänkte medelåldern genom att gå tipspromenad som korpen anordnar i stadsparken på söndagarna. Med hennes blåmärken och min grymma träningsvärk så blev vi ifrån gådda av flera. Efter åt fick jag beröm för våra 10 rätt av 12 möjliga av en pensionär. " Det var inte så dåligt av en yngling"

Eftermiddagen var jag i mässan för att hejja på mountainbikens framtid. Jäklar man får kolla vart man har hälsenorna när det är fullt av småknattar på cyklar där inne.

Efter det var det stress hem för att byta om och bege sig till Lundby för att möta upp den glada trion Danne, Martin o Magnus.
Först en liten film som är redigerad i mobilen. Jag lär mig mer o mer med min mobil. Snart kan jag nog ringa med den oxå.

Jag gillar sällskapet men jag har absolut inte den inställning eller tålamod att göra sånna här pass själv. Nej jag vill ha mina cykelpass cykelbara och mer strukturerade. Ikväll blev det inslag av ordentligt flås, balansträning och löpträning i ca 1h 45 minuter.
Nu låter det kanske som jag ångrar passet men det gör jag inte.
Avslutar med en fartig bild från gårdagens tävling.
Hej då. Imorgon väntas det jobb 06:30

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, det var en härlig bild! Lät som en riktigt bra träning också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback